Customer Service Manager

  • Pruszków
  • Michael Page
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. obsługi klienta
  • Zarządzanie projektami
  • Wprowadzanie zamówień do systemu ERP
  • Obsługa Klientów anglojęzycznych (z różnych krajów w Europie)
  • Współpraca z innymi oddziałami firmy m.in.: Ameryka Północna, Azja
  • Bliska współpraca z technologami/inżynierami procesu, działem sprzedaży
  • Kontakt z produkcją
  • Analizowanie oraz szacowanie ryzyka
Firma produkcyjna z branży poligraficznej |Szerokie możliwości rozwoju w strukturach firmy
  • Minimum kilkuletnie doświadczenie w obszarze customer service na stanowisku kierowniczym/liderskim
  • Doświadczenie w firmie produkcyjnej (kilka lat)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie C1/C2 (codzienny kontakt z Klientami i wewnątrz organizacji)
  • Preferowane doświadczenie w firmie o podobnym profilu
  • Wykształcenie z obszaru poligrafii będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo wysokie umiejętności liderskie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Chęć podejmowania wyzwań i realizacji celów
  • Znajomość j. francuskiego lub innego dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • Umowa o pracę
  • Premia uzależniona od wyników
  • Benefity: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, ZFŚS
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się spółce