Asset Manager Secured Collection

  • Wrocław
  • Ultimo S.a.
Asset Manager Secured Collection Miejsce pracy: Wrocław Twój zakres obowiązków realizacja ustalonych celów odzyskowych w powierzonym portfelu spraw zabezpieczonych hipotecznie oraz innych wierzytelności o wysokich saldach; poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z inwestorami, oraz prowadzenie z negocjacji dotyczących sprzedaży wierzytelności oraz nieruchomości (aktywne pośrednictw w handlu nieruchomościami); współpraca z decydentami i umiejętności prezentacyjne oraz prowadzenie negocjacji z Klientami/dłużnikami, a także nabywcami wierzytelności; bieżąca kontrola i dbałość o wskaźniki odzyskowe oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych inicjatyw ukierunkowanych na zwiększenie efektywności odzysku i równoległych działań prawnych; inicjowanie i nadzorowanie postępowań polubownych, egzekucyjnych oraz sądowych na w powierzonych sprawach; przygotowanie, sporządzanie i kompletowanie dokumentów, niezbędnych do podejmowania działań w procesie dochodzenia należności – na etapie i w zakresie polubownym oraz sądowo-egzekucyjnym; osobiste uczestnictwo w szczególności w: ustaleniach i rozmowach terenowych (bezpośrednich), licytacjach komorniczych nieruchomości, czynnościach związanych z wyceną zabezpieczeń, wykonaniem opisu i oszacowania lub (o ile niezbędne) eksmisjach. Nasze wymagania 2- 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie windykacji oraz znajomość procesów na etapach sądowo-egzekucyjnym oraz upadłościowym; mocno ugruntowana wiedza z zakresu rynku nieruchomości oraz zarządzania nimi, pozwalająca na swobodne poruszanie się po tym obszarze działalności; gotowość i nastawienie na realizację wyjazdów służbowych w celu realizacji spotkań w zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu odzyskowego (wymagane czynne prawo jazdy kat. B) i uzyskania zakładanych celów. bardzo dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz handlowe; umiejętność planowania, przypisywania priorytetów oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań; motywacja i determinacja w dążeniu do realizacji nałożonych planów odzyskowych oraz związanych z nimi działań sprzedażowych. To oferujemy stabilne zatrudnienie w czołowej firmie działającej na rynku zarządzania wierzytelnościami w oparciu o umowę o pracę; narzędzia pozwalające zrealizować stawiane cele; interesujące wyzwania zawodowe; samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków; profesjonalne oraz przyjazne środowisko pracy; pakiet pozafinansowych świadczeń (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, program kafeteryjny MyBenefit); możliwości rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy i kompetencji. Benefity prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie elastyczny czas pracy owoce spotkania integracyjne parking dla pracowników strefa relaksu program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne Kafeteria Mybenefit Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".