Brand Manager

  • Koprki
  • Bzk Alco
BZK Alco to wiodący producent i dystrybutor wódki, dostarczający wyjątkowe alkohole na rynek polski i międzynarodowy. Z naciskiem na jakość i innowacje, jesteśmy dumni z naszych produktów premium, które odzwierciedlają nasze zaangażowanie w doskonałość. Spółka BZK Alco wchodzi w skład Grupy BZK, do której należą również między innymi takie podmioty, jak Bakoma, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra - Oil, Bioagra, Staoil, łącznie tworząc jedną z największych w Polsce grup przemysłu spożywczego, zbożowego i paliw odnawialnych. Obecnie poszukujemy Brand Managera, który dołączy do naszego Zespołu. Idealny kandydat będzie miał udokumentowane doświadczenie w sektorze FMCG, szczególnie pożądane w branży alkoholi w zakresie rozwoju marek.   Brand Manager Miejsce pracy: Koprki ZADANIA: Planowanie i realizacja strategii marketingowej w tym produktowej dla powierzonych marek. Poszukiwania i identyfikowanie możliwości rozwoju powierzonych marek. Odpowiedzialność za proces rozwoju nowych produktów od pomysłu do wdrożenia. Bezpośrednia współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju nowych produktów i modyfikacji istniejących. Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym. Analiza rynku, wyników sprzedaży i działań konkurencji. Rekomendowanie projektów działań uwzględniających prowadzone analizy, badania rynkowe, sugestie innych działań firmy. Zarządzanie komunikacją marki, kontrolowanie poszczególnych działań (również pod względem spójności strategicznej). Zarządzanie markami/produktami we współpracy z innymi działami spółki - pełnienie roli eksperta w swojej dziedzinie oraz lidera działań w celu zapewnienia realizacji zatwierdzonych rekomendacji. Bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie dostarczania argumentacji sprzedażowych i selling stories. Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż. Współpraca z agencjami badawczymi i marketingowymi. Kontrola wdrożenia inicjatyw i analiza otrzymanych wyników. NASZE OCZEKIWANIA: 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Junior Brand Manager, Brand Manager, Product Manager) w branży FMCG, najchętniej w branży alkoholowej. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe. Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych oraz zainteresowanie trendami konsumenckimi. Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie pod presją czasu. Myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji. Zdolności negocjacyjne, duża samodzielność i kreatywność. Aktywna postawa i dynamika w działaniu. Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point. OFERUJEMY: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Możliwość udziału w szkoleniach i kursach. Opiekę medyczną. Premię za realizację celów. Laptop, telefon komórkowy. Aplikuj