.. business requirements into production-ready applications You will investigate new and emerging technologies in order to provide our customers with the optimal solution to their business requirements Benefits Motivizer Benefits Platform to choose and manage all your benefits in one place. You receive .. inny
Kim jesteśmy i co robimy? Jeszcze 3 lata temu Digiffic było działalnością freelancerską. Dzisiaj to już historia, bo obecnie jesteśmy agencją digitalową, która rok do roku notuje ponad 100% wzrostu. Obsługujemy klientów z całego świata – od Polski, Niemiec, Norwegii, Szwecji przez Islandię, Wielką Brytanię, Portugalię, aż po Stany Zjednoczone (w tym Dolinę Krzemową) i Kanadę. Nasi klienci są różnorodni, chociaż przyznamy szczerze, że dotychczas najlepiej czuliśmy się w szeroko pojętej branży technologicznej i pomagaliśmy software house’om, fintechom czy innym innowacyjnym przedsięwzięciom. Teraz profil naszych partnerów się zmienia i mocno otwieramy się też na branżę e-commerce i pomagamy osiągać ich biznesowe cele. Dbałość o relacje i stopniowe budowanie zaufania naszych partnerów zapewniło nam dużą niezależność w działaniu, dzięki czemu robimy naprawdę ambitne i rozwijające rzeczy, na które naprawdę mamy wpływ. Zanim podejmiemy współpracę, musisz wiedzieć, że: Naprawdę doceniamy wkład każdego pracownika w rozwój firmy, dlatego 2 razy w roku przeprowadzamy rozmowy ewaluacyjne, podczas których wspólnie podsumowujemy dotychczasową współpracę — szczerze i transparentnie. Na takich spotkaniach tworzymy też przestrzeń do porozmawiania o warunkach finansowych, więc jeśli wszyscy jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników — nic nie stoi na przeszkodzie, by Twoja wypłata rosła nawet 2 razy do roku Higiena pracy to dla nas priorytet. Ze względu na to, że z klientami rozliczamy się w oparciu o formułę time & material , jesteśmy w stanie upewnić się, że nie pracujesz na większej liczbie projektów, niż jest to zdrowe i efektywne. W Digiffic standardem jest maksymalnie 120 godzin w miesiącu pracy na komercyjnych projektach. Wierzymy w maksymalną elastyczność. Właśnie dlatego oferujemy pracę w trybie 100% zdalnym . Nie mamy nic przeciwko elastycznym godzinom, tak długo, jak zaplanujesz sobie pracę w taki sposób, abyśmy mogli złapać się na daily i przegadać bieżące projekty. Twój rozwój nasz rozwój. Właśnie dlatego doceniamy i wspieramy wszelkie inicjatywy, mające na celu poszerzanie wiedzy i kompetencji naszego teamu, takie jak np. udział w szkoleniach czy konferencjach branżowych. Wiemy, jak ważne jest przełamywanie barier językowych – szczególnie w naszej branży i w międzynarodowym środowisku, dlatego finansujemy lekcje wybranego przez Ciebie języka obcego. Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy? Dołączając do zespołu, będziesz odpowiadać za: ✅ przygotowywanie i wdrażanie strategii w zakresie projektów SEO ; ✅ tworzenie technicznych audytów SEO skupiających się na kluczowych aspektach dla biznesu; ✅ bieżącą analizę i optymalizację techniczną stron naszych partnerów w oparciu o osiągane wyniki i wspólnie ustalone cele; ✅ ścisłą współpracę z copywriterami i programistami podczas wdrażania działań; ✅ bezpośrednią komunikację z klientem podczas spotkań, raportowanie działań oraz dbanie o dostarczanie wysokiej jakości współpracy; ✅ analizę rynku, trendów, konkurencji i aktywne reagowanie na te zmiany. Aplikuj do nas, jeśli: Masz minimum 4 lata doświadczenia w branży, o którym możesz nam opowiedzieć na konkretnych przykładach. Pracował_ś na międzynarodowych projektach, a bezpośredni kontakt z klientem nie stanowi dla Ciebie wyzwania. W Digiffic każdy ze specjalistów aktywnie uczestniczy na spotkaniach. Świetnie rozumiesz, czym jest wartość biznesowa i działasz w oparciu o twarde dane. Potrafisz organizować sobie pracę i nie czujesz presji, zarządzając jednocześnie kilkoma projektami. Jesteś osobą samodzielną i nie boisz się mówić głośno o swoich pomysłach – w Digiffic Twoje zdanie ma znaczenie Jednocześnie chętnie pracujesz w zespole i współdzielenie projektów nie stanowi dla Ciebie wyzwania. Masz mocne zaplecze techniczne i zdolności analityczne. Znasz język angielski co najmniej na poziomie komunikatywnym, a rozmowa z klientami właśnie w tym języku nie będzie dla Ciebie problemem (zdecydowana większość naszych klientów to zagraniczne firmy). Swobodnie poruszasz się po Google Analytics , Google Search Console , Google Data Studio , Google Tag Manager . Masz doświadczenie z narzędziami takimi jak Ahrefs , SurferSEO , Screaming Frog , Sitebulb , Senuto i innymi. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w agencji digitalowej. Jak wygląda proces rekrutacyjny? Wysyłasz nam swoje CV. Bylibyśmy wdzięczni, gdybyś dołączył_ do swojej aplikacji krótkie Success Stories i opowiedział_ nam, z jakich branż byli Twoi klienci i jak duże były to organizacje oraz jak zwiększył_ś widoczność strony swoich klientów w określonym czasie i jak Twoje działania przekładały się na rozwój ich biznesu. Nie oczekujemy tutaj szczegółowych lub wrażliwych danych. Interesuje nas wyłącznie to, aby lepiej poznać największe osiągnięcia Twojej dotychczasowej kariery. Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie, by opowiedzieć Ci więcej o firmie oraz o zakresie obowiązków, a także odpowiadamy na Twoje pytania. Zapraszamy też do udziału w procesie, prosząc Cię o wykonanie kilku zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam lepiej zrozumieć Twój tok myślenia. Wracamy do Ciebie z feedbackiem i umawiamy się na rozmowę przez Google Meet, żeby lepiej się poznać, dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach. Jeśli obie strony będą zadowolone z tego, jak przebiegła rozmowa, a Twoje zadania wpiszą się w nasze oczekiwania, zaproponujemy Ci współpracę. Jeśli nasze warunki będą Ci odpowiadały, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy podpisali umowę, a Ty staniesz się częścią Digiffic . Nie możemy się doczekać, aby powitać Cię na pokładzie