SEO Specialist

  • Rzeszów
  • Digiffic
Kim jesteśmy i co robimy? Jeszcze 3 lata temu Digiffic było działalnością freelancerską. Dzisiaj to już historia, bo obecnie jesteśmy agencją digitalową, która rok do roku notuje ponad 100% wzrostu. Obsługujemy klientów z całego świata – od Polski, Niemiec, Norwegii, Szwecji przez Islandię, Wielką Brytanię, Portugalię, aż po Stany Zjednoczone (w tym Dolinę Krzemową) i Kanadę. Nasi klienci są różnorodni, chociaż przyznamy szczerze, że dotychczas najlepiej czuliśmy się w szeroko pojętej branży technologicznej i pomagaliśmy software house’om, fintechom czy innym innowacyjnym przedsięwzięciom. Teraz profil naszych partnerów się zmienia i mocno otwieramy się też na branżę e-commerce i pomagamy osiągać ich biznesowe cele. Dbałość o relacje i stopniowe budowanie zaufania naszych partnerów zapewniło nam dużą niezależność w działaniu, dzięki czemu robimy naprawdę ambitne i rozwijające rzeczy, na które naprawdę mamy wpływ. Zanim podejmiemy współpracę, musisz wiedzieć, że: Naprawdę doceniamy wkład każdego pracownika w rozwój firmy, dlatego 2 razy w roku przeprowadzamy rozmowy ewaluacyjne, podczas których wspólnie podsumowujemy dotychczasową współpracę — szczerze i transparentnie. Na takich spotkaniach tworzymy też przestrzeń do porozmawiania o warunkach finansowych, więc jeśli wszyscy jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników — nic nie stoi na przeszkodzie, by Twoja wypłata rosła nawet 2 razy do roku Higiena pracy to dla nas priorytet. Ze względu na to, że z klientami rozliczamy się w oparciu o formułę time & material , jesteśmy w stanie upewnić się, że nie pracujesz na większej liczbie projektów, niż jest to zdrowe i efektywne. W Digiffic standardem jest maksymalnie 120 godzin w miesiącu pracy na komercyjnych projektach. Wierzymy w maksymalną elastyczność. Właśnie dlatego oferujemy pracę w trybie 100% zdalnym . Nie mamy nic przeciwko elastycznym godzinom, tak długo, jak zaplanujesz sobie pracę w taki sposób, abyśmy mogli złapać się na daily i przegadać bieżące projekty. Twój rozwój nasz rozwój. Właśnie dlatego doceniamy i wspieramy wszelkie inicjatywy, mające na celu poszerzanie wiedzy i kompetencji naszego teamu, takie jak np. udział w szkoleniach czy konferencjach branżowych. Wiemy, jak ważne jest przełamywanie barier językowych – szczególnie w naszej branży i w międzynarodowym środowisku, dlatego finansujemy lekcje wybranego przez Ciebie języka obcego. Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy? Dołączając do zespołu, będziesz odpowiadać za: ✅ przygotowywanie i wdrażanie strategii w zakresie projektów SEO ; ✅ tworzenie technicznych audytów SEO skupiających się na kluczowych aspektach dla biznesu; ✅ bieżącą analizę i optymalizację techniczną stron naszych partnerów w oparciu o osiągane wyniki i wspólnie ustalone cele; ✅ ścisłą współpracę z copywriterami i programistami podczas wdrażania działań; ✅ bezpośrednią komunikację z klientem podczas spotkań, raportowanie działań oraz dbanie o dostarczanie wysokiej jakości współpracy; ✅ analizę rynku, trendów, konkurencji i aktywne reagowanie na te zmiany. Aplikuj do nas, jeśli: Masz minimum 4 lata doświadczenia w branży, o którym możesz nam opowiedzieć na konkretnych przykładach. Pracował_ś na międzynarodowych projektach, a bezpośredni kontakt z klientem nie stanowi dla Ciebie wyzwania. W Digiffic każdy ze specjalistów aktywnie uczestniczy na spotkaniach. Świetnie rozumiesz, czym jest wartość biznesowa i działasz w oparciu o twarde dane. Potrafisz organizować sobie pracę i nie czujesz presji, zarządzając jednocześnie kilkoma projektami. Jesteś osobą samodzielną i nie boisz się mówić głośno o swoich pomysłach – w Digiffic Twoje zdanie ma znaczenie Jednocześnie chętnie pracujesz w zespole i współdzielenie projektów nie stanowi dla Ciebie wyzwania. Masz mocne zaplecze techniczne i zdolności analityczne. Znasz język angielski co najmniej na poziomie komunikatywnym, a rozmowa z klientami właśnie w tym języku nie będzie dla Ciebie problemem (zdecydowana większość naszych klientów to zagraniczne firmy). Swobodnie poruszasz się po Google Analytics , Google Search Console , Google Data Studio , Google Tag Manager . Masz doświadczenie z narzędziami takimi jak Ahrefs , SurferSEO , Screaming Frog , Sitebulb , Senuto i innymi. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w agencji digitalowej. Jak wygląda proces rekrutacyjny? Wysyłasz nam swoje CV. Bylibyśmy wdzięczni, gdybyś dołączył_ do swojej aplikacji krótkie Success Stories i opowiedział_ nam, z jakich branż byli Twoi klienci i jak duże były to organizacje oraz jak zwiększył_ś widoczność strony swoich klientów w określonym czasie i jak Twoje działania przekładały się na rozwój ich biznesu. Nie oczekujemy tutaj szczegółowych lub wrażliwych danych. Interesuje nas wyłącznie to, aby lepiej poznać największe osiągnięcia Twojej dotychczasowej kariery. Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie, by opowiedzieć Ci więcej o firmie oraz o zakresie obowiązków, a także odpowiadamy na Twoje pytania. Zapraszamy też do udziału w procesie, prosząc Cię o wykonanie kilku zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam lepiej zrozumieć Twój tok myślenia. Wracamy do Ciebie z feedbackiem i umawiamy się na rozmowę przez Google Meet, żeby lepiej się poznać, dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach. Jeśli obie strony będą zadowolone z tego, jak przebiegła rozmowa, a Twoje zadania wpiszą się w nasze oczekiwania, zaproponujemy Ci współpracę. Jeśli nasze warunki będą Ci odpowiadały, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy podpisali umowę, a Ty staniesz się częścią Digiffic . Nie możemy się doczekać, aby powitać Cię na pokładzie