Specjalista ds. Promocji i Marketingu

  • Błonie
  • Mazowsze
O nas Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. T. Sygietyńskiego to jeden z największych na świecie zespołów artystycznych, który od ponad 75 lat prezentuje stylizację polskiego folkloru w postaci widowiska muzycznego zawierającego elementy muzyki i tańca. Motywy ludowe oraz charakterystyczne dla danych regionów figury taneczne stanowią podstawę budowania poszczególnych suit ze zgrabnie skomponowaną choreograficzną opowieścią. Nazwa wywodzi się od centralnego regionu Polski – Mazowsza, jednak repertuar zespołu szybko rozszerzył się o folklor innych regionów. „Mazowsze” stało się fenomenem i zyskało tytuł Ambasadora Kultury Polskiej. Twój zakres obowiązków znajomość podstawowych strategii i technik marketingowych; umiejętność tworzenia i realizacji planów marketingowych; doskonała znajomość narzędzi i platform marketingowych, w tym CRM, SEO, SEM, social media itp.; umiejętność analizowania danych i raportowania wyników marketingowych; zdolność do identyfikowania i doceniania trendów rynkowych oraz konsumenckich; opracowywanie treści marketingowych, włączając w to treści na stronę internetową, social media i materiały reklamowe; umiejętność planowania i organizacji kampanii marketingowych; znajomość i doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi, w tym tworzeniu treści, optymalizacji i monitoringu; doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne w celu efektywnej współpracy z innymi działami; kreatywność i umiejętność myślenia "out of the box" w celu tworzenia innowacyjnych strategii i rozwiązań marketingowych; umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzanie wieloma projektami jednocześnie; proaktywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów; pasja do marketingu i chęć ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności w tej dziedzinie. Nasze wymagania 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość w stopniu bardzo dobrym Google Analitycs, Google Ads, Facebook Ads, narzędzi do prostych montaży filmików ect. przygotowywanie planów marketingowych i ich monitorowanie; analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości i trendów; kreowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi i promocyjnymi; tworzenie treści marketingowych dla różnych kanałów komunikacji (np. strony internetowej, mediów społecznościowych, newsletterów); monitorowanie rezultatów działań marketingowych i raportowanie efektów; pomoc w organizacji imprez i eventów promocyjnych; badanie i interpretowanie danych dotyczących wskaźników marketingowych. opracowywanie i realizacja strategii marketingowej dla instytucji; To oferujemy stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę; pracę wolną od rutyny; atrakcyjne warunki zatrudnienia; miłą atmosferę w pracy.