Agent ds. Wsparcia Operacji

  • Lublin
  • Fedex
Agent ds. Wsparcia Operacji   Miejsce pracy:  Lublin   Zakres obowiązków:   współpraca w zespole celu osiągania wysokiej jakości pracy biura   monitorowanie historii przesyłek i wyjaśnianie niezgodności   obsługa Klientów (telefoniczna, mailowa i bezpośrednio w oddziale) z dbałością o poziom ich satysfakcji i standardy pracy   przygotowanie raportów i zestawień   obsługa serwisu dokumentów zwrotnych   rozliczanie przesyłek za pobraniem i faktur gotówkowych     Profil kandydata:   bardzo dobra organizacja pracy własnej   zaangażowanie i nastawienie na realizację zadań   umiejętność współpracy z podwykonawcami   umiejętności pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się   dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office   mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2     Nasza o fer ta :   stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę   atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport / MyBenefit , platforma do nauki języka angielskiego )   nagrody jubileuszowe   Program Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach prawnych , finansowych i psychologicznych   dofinansowanie do nauki   wsparcie w działaniach rozwojowych   dodatkowe świadczenia soc jalne   Firma FedEx poważnie podchodzi do filozofii, która stawia pracowników na pierwszym miejscu. Jesteśmy pracodawcą zapewniającym równe szanse rozwoju dla wszystkich i zaangażowanym w budowanie różnorodnego i wolnego od dyskryminacji zespołu pracowniczego. Nasza firma FedEx to jedna z największych firm świadczących usługi transportu ekspresowego, która konsekwentnie uznawana jest za jedną z 10 najbardziej podziwianych firm w rankingu magazynu „Fortune”. Każdego dnia FedEx dostarcza rozwiązania transportowe i biznesowe dla swoich klientów pochodzących z 220 krajów i na obszarze całego świata. Obsługa tej globalnej sieci jest możliwa dzięki wyjątkowemu zespołowi pracowników FedEx zaangażowanych w dostarczanie usług najwyższej jakości. Nasza filozofia Filozofia P-S-P (ang. People-Service-Profit – Ludzie-Usługa-Zysk) określa zasady leżące u podstaw każdej decyzji, polityki lub działania firmy FedEx. Nasza firma troszczy się o swoich pracowników, a oni w zamian zapewniają perfekcyjną obsługę naszych klientów, którzy z kolei nagradzają nas dochodem niezbędnym dla zabezpieczenia naszej przyszłej działalności. Najważniejszym elementem, dzięki któremu filozofia People-Service-Profit ma tak pozytywny wpływ na firmę, jest zamknięcie tego koła poprzez wprowadzenie zysków z powrotem do działalności i inwestowanie w naszych pracowników. Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy. Nasza kultura Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy.