Agent ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

  • Wrocław
  • Hemmersbach

Your skills Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie min. B2Umiejętności organizacyjne i zdolność do skutecznego ustalania priorytetówUmiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemówWcześniejsze doświadczenie w pracy w środowisku helpdesk/ service desk będzie dodatkowym atutemGotowość do pracy w systemie zmianowym 3-godzinnym w godzinach 7-19 z biura Your Tasks Zapewnianie wsparcia IT użytkownikom zlokalizowanym w różnych miejscach na świecieAnalizowanie, rozwiązywanie problemów i dostarczanie rozwiązań naprawczych dla problemów z aplikacjami/OSOtwieranie, zamykanie i monitorowanie zgłoszeń w naszym systemie biletowym przez cały cykl ich życiaMonitorowanie terminów zgłoszeń (SLA)Kontakt z użytkownikami przez telefon, e-mail i czatPraca w systemie 8-godzinnych zmian 100% z naszego biura zlokalizowanego we Wrocławiu (bez możliwości pracy hybrydowej lub zdalnej), możliwość wzięcia zmiany w weekendy Be part of us Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy,że swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlaśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.