Customer Service Specialist

  • Warszawa
  • Randstad Polska
Dla naszego klienta, producenta sprzętu medycznego poszukujemy aktualnie: Customer Service Specialist.  oferujemy umowę o pracę tymczasową na okres pół roku z opcją przejęcia na stałe do wewnętrznych struktur firmy praca w systemie hybrydowym - dwa dni pracy zdalnej praca w biurze - 3 dni w tygodniu w południowej części Warszawy miesięczny dodatek lunchowy   zadania Kompleksowa obsługa klientów firmy, bieżący kontakt mailowy i telefoniczny; Praca w systemie Navision oraz CRM; Zakładanie kartotek klientów; Procesowanie zamówień oraz wystawianie faktur (sprzedażowe, komisowe, produkty demonstracyjne); Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej; Weryfikacja i optymalizacja klientów komisowych pod względem podpisanych umów oraz likwidacja nieuregulowanych formalnie stanów komisowych; Kontrola krótkich dat ważności produktów komisowych oraz współpraca z klientem i działem logistyki w tym zakresie; Obsługa reklamacji klientów; Inwentaryzacja magazynów komisowych u klientów; Ścisła współpraca z działem sprzedaży i logistyki. oczekujemy doświadczenia w szeroko rozumianej obsłudze klienta Dynamiki i energii w działaniu; Skrupulatności, dokładności i dobrej organizacji czasu pracy; Dobrej znajomości pakiety MS Office Znajomości systemów operacyjnych (Navision, SAP) - mile widziane Komunikatywnej znajomości języka angielskiego Konsekwencji i wytrwałości w realizacji postawionych celów. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia