Performance Marketing Specialist

  • Kraków
  • Militaria.pl
Szukamy solidnego specjalisty od Performance Marketingu do naszego dziaÅ‚u E-Commerce w Militaria.pl!  JeÅ›li masz doÅ›wiadczenie w Google Ads, Facebook Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzieÅ„ do Twoich obowiÄ…zków należeć bÄ™dzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na rynku francuskim dla sklepu internetowego Military.eu , analiza wyników i wdrażanie nowych dziaÅ‚aÅ„.  JesteÅ›my niekwestionowanym liderem w branży militarnej - zdobÄ™dziesz u nas sporo cennej wiedzy i doÅ›wiadczenia, mamy też nadziejÄ™, że to Ty wniesiesz do naszego zespoÅ‚u Å›wieżą dawkÄ™ wiedzy i razem podkrÄ™cimy już wyÅ›rubowane ROAS-y!    ObowiÄ…zki:  tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych,  monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii,  raportowanie efektów dziaÅ‚aÅ„,  współpraca z zespoÅ‚em grafików (na etapie briefiengu, zlecania materiałów reklamowych, a także kontroli ich jakoÅ›ci),  samodzielne tworzenie treÅ›ci reklamowych do kampanii,  proponowanie nowych rozwiÄ…zaÅ„ w zakresie performance marketingu.    Oczekiwania:  min. 2 lata doÅ›wiadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce,  samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w dziaÅ‚aniu,  bardzo dobra znajomość narzÄ™dzi Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor,  bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google),  szeroka wiedza o e-commerce,  znajomość jÄ™zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),  wyższe wyksztaÅ‚cenie.    Dodatkowym atutem bÄ™dzie:  znajomość narzÄ™dzi do optymalizacji feedów produktowych,  znajomość porównywarek cen: Ceneo.pl, Okazje.info,  znajomość narzÄ™dzia do zarzÄ…dzania zadaniami Jira  znajomość platformy Magento,  znajomość Google Tag Manager,  znajomość zasad UX / Usability,  umiejÄ™tność wykorzystania narzÄ™dzi AI w codziennej pracy,  znajomość jÄ™zyka francuskiego,  doÅ›wiadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych.    Oferujemy:  wynagrodzenie 6.500,00-9.000,00 zÅ‚ brutto w UoP lub 6.500,00-11.000,00 zÅ‚ netto + vat B2B,  w peÅ‚ni zdalnÄ… formÄ™ zatrudnienia (oczywiÅ›cie nie liczÄ…c spotkaÅ„ integracyjnych ) i elastyczne godziny pracy,  peÅ‚ny cykl szkoleÅ„ wdrażajÄ…cych w realizowane projekty i ich specyfikÄ™,  możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,  możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i najwiÄ™kszych polskich sklepów internetowych,  pracÄ™ w profesjonalnym, zgranym i miÄ™dzynarodowym zespole,  motywujÄ…cy system wynagradzania,  zniżki pracownicze na asortyment dostÄ™pny w Miliaria.pl,  pakiet medyczny LUX MED,  dopÅ‚atÄ™ do karty Multisport,  możliwość objÄ™cia ubezpieczeniem grupowym Allianz,  umowÄ™ o pracÄ™ lub B2B – w zależnoÅ›ci od preferowanej formy.