HR Manager

  • Szczecin
  • Beliani
W Beliani wierzymy, że szczęście jest w zasięgu ręki. Dlatego oferujemy naszym Klientom szeroki wybór designerskich mebli do wnętrz i ogrodów w najlepszych cenach. Działamy na 17 rynkach, stale poszerzając zasięg i budując silną pozycję na arenie międzynarodowej. Nasze motto "Delivering Happiness", i to coś więcej niż pusty slogan. To filozofia, która przyświeca nam na każdym kroku w codziennej pracy. Dbamy o szczęście naszych Klientów i spełnienie naszych Pracowników. Beliani to przede wszystkim zgrana drużyna. Ponad 600 przyjaznych i utalentowanych osób każdego dnia staje przed nowymi wyzwaniami, dzieli się wiedzą i wspólnie dąży do celu. Jeśli nie zwalniasz tempa, nie masz dość nowych wyzwań i nie znosisz nudy- dołącz do nas już dziś i stań się częścią przyszłości na rynku e-commerce! HR Manager Miejsce pracy: Szczecin Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Zarządzanie obszarem kadrowo-płacowym, raportowanie do Dyrektora HR oraz z czasem zastępowanie Dyrektora HR, Nadzorowanie oraz koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników, Weryfikowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń, Nadzorowanie dokumentacji kadrowo – płacowej, Weryfikację terminowego prowadzenia szkoleń BHP, ważności badań lekarskich (wstępne, okresowe, kontrolne), Współpracę z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi, Kontrolę prawidłowości rozliczania czasu pracy i nieobecności, Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, Kontrolę danych w kadrowo-płacowym systemie informatycznym. Wymagania: Wykształcenie wyższe, Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem, Znajomość przepisów w obszarze kadrowym oraz płacowym, prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń oraz obsłudze systemu Płatnik, Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, Doświadczenie w obsłudze informatycznych systemów kadrowo-płacowych, znajomość systemu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem, Umiejętność analitycznego myślenia, Chęć rozwoju, komunikatywność, asertywność, Zorientowanie na obsługę klienta, Dobra organizacja pracy. Oferujemy: Pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie e-commerce, Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w centrum Szczecina, Elastyczny czas pracy, Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, Pracę w miłej atmosferze, w zgranym zespole, Dofinansowanie szkoleń oraz kursów, w tym dofinansowanie nauki języków, w przypadku zainteresowania możliwość rozwoju w obszarze miękkiego HR, Prywatną opiekę medyczną, Pakiet sportowy, Spotkania integracyjne, Pizza days, Fruit days, Kawę i herbatę, Brak dress code’u, Zniżki na zakup mebli z naszego asortymentu.